Er din administration en udfordring?

Hjælp til administration i Middelfart, Bogense, Brenderup, Nørre Aaby, Vissenbjerg og Søndersø

Sidder du sidst på dagen eller i weekenden og håndterer dine bilag? Er du usikker på, om du har fået gjort det rigtigt? Er der noget andet du kunne have gjort i stedet for, som ville skabe dig større værdi? Eller har du truffet beslutningen om, at det her vil du ikke bruge min tid på, men få nogen til at hjælpe med i stedet for?

Betalinger, fakturering, rykkere, løn, bogføring og meget mere

Uanset hvad din motivation er, så står vi klar til at hjælpe dig med det administrative. Vi kan blandt andet hjælpe dig med:

  • bogholderi
  • fakturering
  • at bogføre indbetalinger
  • rykke for betalinger
  • gennemføre lønbehandling
  • afstemning af bank
  • kontrollere forsikringerne
  • bogføre
  • betale leverandørerne

.. og vi klarer det hele med stort overblik. Vi kan mere endnu, og har blot brug for at afklare med dig, hvordan du ønsker forretningsgangen skal være i din virksomhed.

 

Kontakt os for et møde

 

Momsregnskaber

Vi tager os naturligvis også af momsregnskaber, ligesom vi har øje for, at du opnår de rigtige fradrag i forbindelse med moms. Reglerne ændrer sig løbende, og vi ved, hvad der rører sig, så du altid er fuldstændig ajour mht. moms, EU-regler og eventuel lønsumsafgift.

Du bestemmer hvor – og hvor tit – det skal foregå

Det har ingen betydning for os, om vi skal hjælpe dig med din administration hos dig eller det foregår her hos os. Er det en gang om året eller flere gange om ugen?

Vi benytter gerne onlinesystemer, så den fysiske placering er for os underordnet. Er du til fysiske bilag, er det også helt OK for os. Vi finder sammen en løsning, så det passer ind i din hverdag, og så det skaber den forudsigelighed, du har brug for.

top